Για το electrooutlet.gr, υπήρχε αρχικά η ανάγκη να βελτιωθεί η αισθητική εικόνα του eshop, οπως και η λειτουργικότητα του. Έγινε ολική αισθητική αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος, με βάση τις ανάγκες του brand και την ανάγκη να επικοινωνήσει σωστά το είδος που εμπορεύεται στο κατάλληλο κοινό. Στην πορεία προέκυψε και η ανάγκη διασύνδεσης με συστήματα τρίτων για την άμεση ενημέρωση των προϊόντων του eshop
Το τελικό αποτέλεσμα είναι:
- ένα σύγχρονο eshop ηλεκτρονικών
- με ασφαλή λειτουργικότητα
- καλύτερη & ευκολότερη πλοήγηση του επισκέπτη,
- απλοποιημένη διαδικασία αγοράς
- γρηγορότερη ταχύτητα περιήγησης
Εξετάζοντας προσεκτικά τoυς τρόπους ενίσχυσης του eshop, προχωρήσαμε σε προωθητικές ενέργειες.
Στόχος: η αναγνωρισιμότητα του brand electrooutlet. Δημιουργήθηκαν Newsletters, για την αμεσότερη επικοινωνία με το στοχούμενο κοινό. Έτσι η διαδικτυακή παρουσία ενδυναμώθηκε, κυρίως με την ενεργή συμμετοχή στα social media. Με ανανεωμένο περιεχόμενο σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο που είχε τεθεί. Φυσικά, προσθέσαμε στοχευμένες καμπάνιες για να καταφέρουμε να πλησιάσουμε ακόμη περισσότερο το κοινό μας.
Σίγουρα η ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία σε κάθε κανάλι επικοινωνίας που επιλέχθηκε δεν αποτελεί εύκολη απόφαση. Γι’αυτό στη Craftery Digital Services επιδιώκουμε την καλύτερη στρατηγική με σύγχρονες τακτικές μένοντας πιστοί στις ανάγκες του brand. Ενώ με το συνεχές monitoring διασφαλίζουμε τη σωστή και άμεση υποστήριξη συγκεκριμένων λειτουργιών.